wtorek, 14 października 2014

Sesja dla magazynu ,,gallop koń & jeździec" PAŹDZIERNIK

Chodziłam na wiele sesji ale ta sesja wywołała we mnie tyle radochy ze ojeju. W sumie to nawet nie marzyło mi sie że zapozuje dla ,,gallop" a tu o taka propozycja. Sesja odbyła sie 15 września,od rana z uśmiechem na twarzy pojechałam w wyznaczone miejsce na zbiórkę i razem pojechaliśmy za warszawe, gdzie miała odbyć sie sesja. Oczywiscie miałam kilka zdjęć z koniem który był tak kochany, że gdy chciał sie po mnie podrapać w efekcie oberwałam po twarzy tak że mało wszystkich zębów nie straciłam ^^ Sesja nie trwała długo, chyba z 4 godzinki. Jak na 5 stylizacji + makijaż i ogarnianie wszystkiego to szybko sie zeszło. Z efektów zdjęc jestem strasznie zadowolona a można zobaczyc je w październikowym numerze ;) Troszke późno ten post ale musiałam jednak zaczekać za reszte zdjęc z sesji ^^ 
www.ask.fm/nasstkka





3 komentarze:

  1. Czemu się nic nie chwalisz , że jesteś również na okładce krzyżówki ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo akurat na krzyżówce zdjecie mi sie nie podoba ahha xD

      Usuń
  2. Pinknotaa... boziuu... *.*

    OdpowiedzUsuń